Skoči na glavno vsebino

Delavnice Alkoholne ključavnice

Delavnice Alkoholne ključavnice

V petek, 27. 9. 2019, smo imeli učenci 8. razreda projektni dan na temo alkoholne delavnice. Učitelji so nas razdelili v skupine in v dve učilnici, v katerih smo prisluhnili teoretičnemu delu oz. igrali igre, skozi katere smo spoznavali vpliv in pomen uživanja alkohola.

Preizkusili smo se v naslednjih igrah:

  • HOJA PO ČRTI: Vsak učenec je najprej brez dodatkov hodil po črti, prispel do stožca, dvignil nogo, pobral stožec in ga spustil na tla. Nato je odšel do konca črte, se obrnil za 180 ̊ in ponovili pot do začetka.
  • POBIRANJE SMETI: Najprej smo »smeti« iz posode raztresli po tleh, nato jih je vsak izmed nas pobral v posodo v najkrajšem možnem času.
  • METANJE ŽOGE V KOŠ: V treh poskusih smo v koš poskušali zadeti z malo in z veliko žogo.
  • SLALOM OKOLI STOŽCEV: V čim krajšem času smo morali prehoditi oz. preteči pot okoli stožcev.

Igre smo najprej odigrali brez očal, nato pa smo si nadeli posebna očala, ki omogočajo vid, ki ga povzroči alkoholiziranost v vrednosti 1,3 promila. Ugotovili smo, da smo imeli z očali veliko težav, saj smo videli megleno ali dvojno in nam je to zelo oteževalo opravljanje nalog.

 

Po končanih igrah smo odšli v računalniško učilnico, kjer smo imeli predavanje. Pogovarjali smo se o zasvojenosti in predvsem o alkoholu, drogah, vinjenosti in podobnih rečeh. Bilo je zelo zanimivo, zato je čas hitro minil. Za konec pa smo se nekateri odločili, da opravimo poskus, koliko alkohola imamo v telesu. Jaz sem bil pri testiranju »uspešen«, saj sem  napihal 0.00 promila alkohola.

Dan je bil zelo poučen, zanimiv, predvsem pa tudi zabaven, to pa je za nas mlade bistvenega pomena. Naučil sem se veliko novega, zapomnil pa si bom predvsem to, kaj pomeni besedna zveza alkoholne ključavnice in kakšen je njihov namen.

 

Žan Malovrh Manfreda, 8. b

27. 9. 2019 so na naši šoli za učence 8. razreda potekale delavnice »Alkoholne ključavnice«. Cilj delavnic je bil predstaviti učencem alkoholne ključavnice ter pomen in vpliv alkohola na človekovo delovanje. Tem delavnicam so bile namenjene 4 šolske ure, prvi dve praktičnemu delu, drugi dve pa teoriji oz. pogovoru.

Na teoretičnem delu smo se pogovarjali o zasvojenostih,, predvsem o zasvojenosti od alkohola in o njegovem vplivu na človeka. Podali so nam tudi veliko informacij iz vsakdanjega življenja o zasvojenosti z alkoholom in nam v avtu pokazali alkoholno ključavnico, ki si jo vozniki lahko namestijo v svoje jeklene konjičke.

Na praktičnem delu so nam s pomočjo posebnih očal in različnih vaj približali razliko med vidom in občutki »navadnega« človeka in človeka, ki je popil določeno količino alkohola.

Delavnice so bile zanimive, še posebej praktični del, spoznali smo veliko novega in uporabnega, me drugim tudi, kako ravnati z nezavestnim človekom. Upam, da si je vsak od nas čim več zapomnil.

Anastasia Ševčenko, 8. b

 

Alkoholne ključavnice kot dejavnost so mi bile dokaj zanimive. Praktični del je bila nova in zanimiva izkušnja. Z očali, ki so omogočala vid kot pri opitem z visoko vrednostjo alkohola v krvi, je bilo zelo težko pobirati stvari s tal in jih pospraviti v posodo. Niti predstavljam si ne, kako bi lahko kdo vozil s toliko zaužitega alkohola.

Predavanje in teoretični del sta bila srednje zanimiva. Veliko stvari sem že vedel. Zanimivo je bilo videti alkoholno ključavnico in kako deluje, da vozniku ne dovoli vžiga avta in vožnje.

Lan Čačović, 8. b

 

Zbrala in uredila Sabina Zalokar

 

Morda vam bo všeč tudi...

Dostopnost